Numatic International, bekend om zijn hoogwaardige schoonmaakoplossingen, heeft al jarenlang een samenwerking met Clean Totaal. Nadieh Pape, marketeer bij Numatic, deelt haar inzichten over deze samenwerking.
“Wij hebben al jarenlang een samenwerking met Clean Totaal. Als één van de belangrijkste vakbladen voor de schoonmaaksector, is het voor ons vanzelfsprekend om samen te werken met Clean Totaal”.
Regelmatig adverteren in schoonmaakbranche
De samenwerking omvat regelmatige advertenties in Clean Totaal, waarmee Numatic een gerichte doelgroep bereikt. Dit helpt Numatic om hun producten en innovaties onder de aandacht te brengen van professionals binnen de schoonmaakbranche.
Uitbreiding met video content
Tijdens belangrijke evenementen zoals Interclean Amsterdam, een internationale vakbeurs voor de schoonmaaksector, wordt de samenwerking verder uitgebreid. “Op die momenten breiden we onze samenwerking uit met bijvoorbeeld een videoreportage of online artikel, voor uitgebreidere zichtbaarheid en aandacht voor onze producten. Zo hebben wij naar aanleiding van de Interclean 2024 een mooi afgewerkte video ontvangen, waarin onze stand, de sfeer en onze producten heel goed naar voren werden gebracht.” Deze extra media-inspanningen bieden Numatic een breder platform om hun expertise te tonen.
Klantcontact en tevredenheid
Het contact met klanten en andere partijen binnen de schoonmaaksector is belangrijk voor Numatic. De samenwerking met Clean Totaal faciliteert dit op een betrouwbare en professionele manier.
De samenwerking heeft tot nu toe aan alle verwachtingen voldaan. “Tot nu toe is dit naar tevredenheid bevallen, de communicatie is overzichtelijk en duidelijk”.
Door in contact te blijven met de schoonmaakbranche en haar zichtbaarheid te vergroten blijft Numatic een toonaangevende speler in de sector.
Net als Numatic adverteren in de schoonmaakbranche? Neem dan contact op met een van onze accountmanagers van Clean Totaal.