Health |

27 augustus 2024

Unieke content om naamsbekendheid Louis Widmer te vergroten

Louis Widmer Nederland is een onderdeel van Louis Widmer International, een Zwitsers farmaceutisch familiebedrijf. Het bedrijf legt zich al meer dan 60 jaar toe op de verzorging van de huid en produceert naast geregistreerde geneesmiddelen ook dermatologische huidverzorgingsproducten.   

Waardevolle content creëren en naamsbekendheid vergroten

De samenwerking met GezondNu is gericht op het ondersteunen van hun 360°campagnes met de focus op het creëren van waardevolle inhoud via branded content en advertenties, zowel in print als online. Het doel is om de naamsbekendheid van Louis Widmer te vergroten en het merk en de producten onder de aandacht te brengen van de specifieke doelgroep van GezondNu-lezers.  We willen de nadruk leggen op de hoogwaardige kwaliteit, optimale doeltreffendheid en uitstekende huidtolerantie van de huidverzorgingsproducten van Louis Widmer.   

Aansluiting bij de doelgroep Gezondnu

De keuze voor een samenwerking met GezondNu werd gemaakt vanwege de doelgroep van vrouwen van 35+ en het feit dat GezondNu-lezers bovengemiddeld geïnteresseerd zijn in gezondheid en actief bezig met een gezonde levensstijl, wat aansluit bij het belang van goede huidverzorging. 

Tekst en plaatsingen van hoge kwaliteit

Als Marketing- en Communicatiemanager bij Louis Widmer Nederland is Jolanda Krouwel verantwoordelijk voor het effectief overbrengen van de merkboodschap naar hun doelgroepen. 

Jolanda Krouwel: “We zijn zeer tevreden met de resultaten van onze samenwerking met GezondNu. De plaatsingen en tekstproducties zijn van hoge kwaliteit en spreken echt tot de verbeelding van onze doelgroep. Ze zijn visueel aantrekkelijk en bevatten relevante inhoud die onze merkboodschap op een effectieve manier overbrengt. Deze kwalitatieve benadering draagt bij aan het versterken van onze merkpositie en het vergroten van de betrokkenheid bij ons publiek.”  

Betrokkenheid en authentieke content Gezondnu

“We zijn zeer tevreden over de inzet, hulp en feedback die we van GezondNu ontvangen. Onze samenwerking verloopt vlot en professioneel. Ze zijn uitstekend in staat om onze boodschap op een goede manier over te brengen, wat resulteert in hoogwaardige content en advertenties. De betrokkenheid en expertise van GezondNu dragen zeker bij aan het succes van onze campagnes. We waarderen hun toewijding aan inhoudelijke en authentieke content, en we stellen het zeer op prijs dat ze ons ondersteunen door deze waarden te integreren in onze campagnes.” 

Een waardevol advies dat Jolanda wil meegeven aan andere marketeers is om alert te zijn op de nieuwste ontwikkelingen en trends binnen de sector, actief te luisteren naar klantenfeedback en sterke, authentieke relaties op te bouwen met de doelgroep door middel van eerlijke communicatie. “Wees creatief en innovatief om op te vallen tussen de concurrentie, maar blijf altijd trouw aan de kernwaarden van je merk. Consistentie is essentieel om een blijvende indruk te maken op je doelgroep.” 

Net als Louis Widmer unieke content maken en onder de aandacht brengen bij de trouwe lezers van Gezondnu? Neem dan contact op met een van onze adviseurs voor alle mogelijkheden.