Cookie-instellingen
Voorkeuren voor toestemming aanpassen

We gebruiken cookies om u te helpen efficiënt te navigeren en bepaalde functies uit te voeren. Hieronder vindt u gedetailleerde informatie over alle cookies onder elke toestemmingscategorie.

 

De cookies die zijn gecategoriseerd als “Noodzakelijk” worden opgeslagen in uw browser omdat ze essentieel zijn voor het mogelijk maken van de basisfuncties van de site.... 

Ga naar voor meer informatie over hoe Google persoonlijke gegevens verwerkt: Google privacy policy
Altijd actief

Noodzakelijke cookies zijn nodig om de basisfuncties van deze site mogelijk te maken, zoals beveiligd inloggen of het aanpassen van uw toestemmingsvoorkeuren. Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare gegevens op.

Functionele cookies helpen bij het uitvoeren van bepaalde functies, zoals het delen van de inhoud van de website op sociale mediaplatforms, het verzamelen van feedback en andere functies van derden.

Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers omgaan met de website. Deze cookies helpen informatie te verschaffen over statistieken zoals het aantal bezoekers, bouncepercentage, verkeersbron, enz.

Contactcenter

Efficiënte service op maat

Aandacht laat dingen groeien. Hoe frustrerend is het om iemand aan de lijn te krijgen die niet echt luistert of geen aandacht voor je heeft? Elk contactmoment met jouw merk vormt een belangrijk onderdeel van de totale customer journey van je klanten. Zorg er daarom voor dat ieder gesprek bijdraagt aan een positieve ervaring. Want een goede klantreis begint bij échte aandacht.

Met deze visie hebben we 30 jaar geleden een contactcenter opgericht dat écht aandacht heeft voor klanten. In ons kleinschalige contactcenter met 12 werkplekken staat persoonlijke benadering en flexibele service centraal—precies wat klanten verdienen. We onderscheiden ons door korte communicatielijnen, betrokken agents en klantgerichte oplossingen die naadloos aansluiten op jouw specifieke wensen en behoeften.

Contactcenter

Onze expertises

Prosu - contactcenter marktonderzoek

Marktonderzoek

We zorgen voor nauwkeurige data en klantinzichten die helpen om jouw doelgroep beter te begrijpen en te bereiken.

Prosu - contactcenter - klantenservice

Klantenservice

We leveren klantgerichte service met empathie en oplossingsgerichtheid. Wij zetten dit ook zelf in voor onze eigen abonnementsbladen.

Prosu - contactcenter - afspraken maken

Afspraken maken

Onze medewerkers zijn getraind in het maken van afspraken en zorgen voor duidelijke communicatie, zodat jouw agenda altijd goed gevuld wordt.

Prosu - contactcenter

Hoe ziet een project eruit bij Prosu in 4 stappen?

“>

Stap 1: Kennismaking en bepalen van de doelstellingen

In een persoonlijk intakegesprek verdiepen we ons in jouw merk, doelen en specifieke wensen.  Samen bepalen we de belangrijkste doelstellingen en KPI’s, waarbij we afstemmen hoe onze aanpak kan bijdragen aan duurzame klantrelaties en tevredenheid.

Stap 2: Op maat gemaakte strategie en planning

Met de input die we samen hebben uitgewerkt, ontwikkelen we een strategie. We maken daarnaast een projectplan met duidelijke stappen en mijlpalen.

Stap 3: Wij gaan aan de slag

Onze agents voeren het project uit en we houden de voortgang nauwlettend in de gaten en sturen we bij waar nodig, om te zorgen dat we de hoogst mogelijke kwaliteit en klanttevredenheid behouden.

Stap 4: Evaluatie en volgende stap?

Na afronding evalueren we de resultaten aan de hand van de gestelde doelen en feedback. We bespreken samen mogelijke verbeterpunten en manieren om de samenwerking op lange termijn nog effectiever te maken, zodat we een duurzame relatie kunnen opbouwen.

Klaar om aan de slag te gaan?
1234

Ondersteuning nodig bij je contactcenterproject?

  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
Prosu foto Hans Vreeling
Hans Vreeling

Contactcenter Manager