Of het nu gaat om het reserveren bij een nieuw restaurant of de aanschaf van een nieuwe machine. We worden... Lees meer 6 tips voor glanzend haar
Nieuws
Onderzoek: Data-driven Marketing
Data is steeds belangrijker en is niet meer weg te denken uit marketingstrategieën. Het is essentieel om te begrijpen hoe... Lees meer 6 tips voor glanzend haar
Inzicht in Melkveehouderij: Resultaten van ons Contactcenter Onderzoek
Elk jaar worden meerdere marktonderzoeken uitgevoerd met behulp van het contactcenter van Prosu. Dit zijn onderzoeken voor onze klanten maar... Lees meer 6 tips voor glanzend haar
Concrete aanvragen na effectieve campagne Melkveebedrijf
Roozeboom B.V., importeur van Sitrex-AGM voermengwagens en BOBMAN instrooimachines, heeft samen met Prosu een succesvolle campagne opgezet via de titel... Lees meer 6 tips voor glanzend haar
Schoolsport, Rugby en Prosu slaan handen ineen voor een mooi voorjaar
Prosu is onderdeel van de Breemhaar Groep, dat zijn eigen Breemhaar Sponsorfonds kent. Wij sponsoren dit voorjaar Rugby Club Dronten. Lees meer 6 tips voor glanzend haar
Meine Breemhaar
Overlijden Meine Breemhaar, Oprichter, Eigenaar en CEO Breemhaar Groep Met groot verdriet delen wij hierbij het overlijden van Meine Breemhaar,... Lees meer 6 tips voor glanzend haar
Welke melkveehouders lezen mijn nieuwsbrief? De kracht van de juiste data!
Als je vaak nieuwsbrieven verstuurd dan weet je dat er uitgebreide rapportages worden gemaakt van bijvoorbeeld de ontvangers, de mensen... Lees meer 6 tips voor glanzend haar
4 veelgemaakte fouten bij het meten van NPS
De Net Promoter Score (NPS) is een van de populairste metrics om klanttevredenheid te meten. Het geeft bedrijven inzicht in... Lees meer 6 tips voor glanzend haar
Nieuwe benchmark voor onze titels
Bij Prosu blijven we ons inzetten om adverteerders te ondersteunen bij het behalen van maximale impact met onze verschillende titels.... Lees meer 6 tips voor glanzend haar
Succesvolle beurspromotie: 4 tips
Het deelnemen aan beurzen biedt een uitstekende kans voor bedrijven om hun producten en diensten te presenteren, maar het echte... Lees meer 6 tips voor glanzend haar
Dit komt mij bekend voor – de kracht van herhaling
Thomas Smith beschreef dat een reclameboodschap twintig keer moet worden herhaald voordat iemand overgaat tot de aankoop van een product.... Lees meer 6 tips voor glanzend haar
Campagne de Loonwerker voor naamsbekendheid ABZ
ABZ de samenwerking wilde meer naamsbekendheid onder loonwerkers door middel van een online- en offline campagne bij de Loonwerker. Lees meer 6 tips voor glanzend haar