Data, media en bereik in de
cleaning sector 

Doelgroep: Clean Totaal

Clean Totaal is hét vakblad en het belangrijkste platform voor de professionele schoonmaak en reiniging in Nederland en België. Met een frisse en moderne benadering biedt Clean Totaal een volledig en actueel overzicht van de sector, waardoor lezers niet alleen geïnformeerd worden over de nieuwste trends en ontwikkelingen, maar ook inspiratie en praktische handvatten. Dit doen wij met verschillende geïntegreerde on- en offline mediakanalen: vakblad, website, nieuwsbrief & social media. Naast onze verschillende on- en offline kanalen is Clean Totaal (Prosu) ook de organisator van de Schoonmaak Vakdagen. Dit is de enige vakbeurs in Nederland en België die zich richt op schoonmakers.

Vakblad

Vakblad Clean Totaal

Bereikcijfers

Vakblad Clean Totaal wordt uitgegeven in Nederland en Vlaanderen. De verzending van het vakblad bestaat uit abonnementen en wordt aangevuld met andere doelgroepen relevant voor de schoonmaaksector. Deze aanvulling doen wij op basis van onze database voor de schoonmaaksector.

Over het vakblad

Clean Totaal is hét vakblad voor de ondernemende schoonmaakprofessional. Het vakblad komt vier keer per jaar uit en informeert de lezer over nieuws, strategieën, innovaties en ontwikkelingen. Het laat de ondernemer én de schoonmaker aan het woord. Wij zijn er voor ondernemers die kennis op willen doen, inspiratie willen krijgen én graag up-to-date zijn. Denk aan onderwerpen als bedrijfsvoering, personeelskrapte op de arbeidsmarkt, zzp-ontwikkelingen en duurzaamheid. Uiteraard ontbreken de thema’s robotisering, software en regelgeving ook niet. Kortom; een vakblad vol met ondernemerschap met als doel om lezers te inspireren én in beweging te brengen.

Clean Totaal - voorbeeld vakblad

Verschijningsdata

Vakblad Clean Totaal (Nederland en Vlaanderen)
EditVerschijningsdatumThema’sAanleverdatum
115-03-2024Glasbewassing & gevelonderhoud23-02-2024
214-06-2024Vloeronderhoud24-05-2024
318-10-2024Arbeidsmarkt & personeel27-09-2024
413-12-2024Kwaliteit & duurzaamheid22-11-2024

Website

Website Clean Totaal

De website van Clean Totaal is een essentieel onderdeel van onze communicatie met de doelgroep.

De website biedt de laatste en meest relevante nieuwsberichten, artikelen en reportages. Op deze manier proberen wij ook andere doelgroepen aan te spreken die wij niet (altijd) kunnen bereiken met verhalen in ons vakblad.

Clean Totaal - voorbeeld website
Weergaven (Per week) Gebruikers (Per week)
Clean Totaal 11.500 6.700

Nieuwsbrief

Nieuwsbrief Clean Totaal

Clean Totaal - voorbeeld nieuwsbrief
Ontvangers Openings%
Clean Totaal 3.100 32,5%

Social media

Social media Clean Totaal

Clean Totaal - adverteren voorbeeld social media
Facebook LinkedIn Youtube
Clean Totaal 380 3.100 350

Data

Data Clean Totaal

Met behulp van onze verschillende on- en offline kanalen hebben wij een uitgebreide database opgebouwd in de schoonmaakbranche. Deze waardevolle informatie helpt bedrijven om hun doelgroepen effectief te bereiken en om marketingboodschappen nog concreter in te steken.

Schoonmaak Vakdagen

Schoonmaak Vakdagen

Clean Totaal - Schoonmaak Vakdagen

Marktonderzoek

Marktonderzoek

In een veranderende en concurrerende markt is marktonderzoek onmisbaar voor het succes van jouw bedrijf. Het draait allemaal om inzicht: de juiste informatie, op het juiste moment, om strategische beslissingen te nemen. Prosu helpt met het uitvoeren van een NPS onderzoek en het doen van een naamsbekendheid- en imago onderzoek.

Samen met jou zet ons ervaren team van marktonderzoeksspecialisten een project. Dit project stemmen wij af op de bedrijfsdoelen zodat je waardevolle data krijgt waar je direct mee aan de slag kunt.

Vakpartner

Vakpartner Clean Totaal

Als vakpartner profiteer je een jaar lang van een breed en gerichte exposure binnen jouw sector. Op de vakpartnerpagina verzamelen we het laatste nieuws, gebruikerservaringen, onderzoeken en andere relevante artikelen die jouw bedrijf heeft gedeeld via onze platforms. Vakpartners werken nauw samen met onze redactie, webeditors en marketingspecialisten om ervoor te zorgen dat een boodschap op de juiste manier en via de juiste kanalen wordt verspreid.

Dit gerichte en strategische partnerschap helpt om effectief marketingdoelstellingen te bereiken en je merk te versterken binnen de sector. Voor meer informatie neem contact op met uw accountmanager

Numatic rond

“We hebben al jarenlang een samenwerking met Clean Totaal. Als één van de belangrijkste vakbladen voor de schoonmaaksector, is het voor ons vanzelfsprekend om samen te werken met Clean Totaal. ”

Nadieh Pape

Numatic

Lees meer over dit project
The Legal Company rond

“De langdurige samenwerking met Prosu wordt als zeer positief ervaren, vooral vanwege de jaarlijkse meetings voor terugblikken en vooruitblikken op het komende jaar. We worden regelmatig door klanten benaderd die komen via Clean Totaal.”

Cynthia Elmiger

The Legal Company

Lees meer over dit project

Klaar om je doelen met Clean Totaal te bereiken?

  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *