Data, media en bereik in de
cleaning sector
Ontdek de kracht van data, media en bereik bij de allround uitgeverij voor Nederland en België. Verhoog uw impact in de cleaning sector met onze op maat gemaakte oplossingen!
Doelgroep: Clean Totaal
Clean Totaal is hét vakblad en het belangrijkste platform voor de professionele schoonmaak en reiniging in Nederland en België. Met een frisse en moderne benadering biedt Clean Totaal een volledig en actueel overzicht van de sector, waardoor lezers niet alleen geïnformeerd worden over de nieuwste trends en ontwikkelingen, maar ook inspiratie en praktische handvatten. Dit doen wij met verschillende geïntegreerde on- en offline mediakanalen: vakblad, website, nieuwsbrief & social media. Naast onze verschillende on- en offline kanalen is Clean Totaal (Prosu) ook de organisator van de Schoonmaak Vakdagen. Dit is de enige vakbeurs in Nederland en België die zich richt op schoonmakers.
Mogelijkheden bij Clean Totaal
Vakblad
Vakblad Clean Totaal
Bereikcijfers
Vakblad Clean Totaal wordt uitgegeven in Nederland en Vlaanderen. De verzending van het vakblad bestaat uit abonnementen en wordt aangevuld met andere doelgroepen relevant voor de schoonmaaksector. Deze aanvulling doen wij op basis van onze database voor de schoonmaaksector.
Over het vakblad
Clean Totaal is hét vakblad voor de ondernemende schoonmaakprofessional. Het vakblad komt vier keer per jaar uit en informeert de lezer over nieuws, strategieën, innovaties en ontwikkelingen. Het laat de ondernemer én de schoonmaker aan het woord. Wij zijn er voor ondernemers die kennis op willen doen, inspiratie willen krijgen én graag up-to-date zijn. Denk aan onderwerpen als bedrijfsvoering, personeelskrapte op de arbeidsmarkt, zzp-ontwikkelingen en duurzaamheid. Uiteraard ontbreken de thema’s robotisering, software en regelgeving ook niet. Kortom; een vakblad vol met ondernemerschap met als doel om lezers te inspireren én in beweging te brengen.
Verschijningsdata
Vakblad Clean Totaal (Nederland en Vlaanderen)
Edit | Verschijningsdatum | Thema’s | Aanleverdatum |
---|---|---|---|
1 | 15-03-2024 | Glasbewassing & gevelonderhoud | 23-02-2024 |
2 | 14-06-2024 | Vloeronderhoud | 24-05-2024 |
3 | 18-10-2024 | Arbeidsmarkt & personeel | 27-09-2024 |
4 | 13-12-2024 | Kwaliteit & duurzaamheid | 22-11-2024 |
Website
Website Clean Totaal
De website van Clean Totaal is een essentieel onderdeel van onze communicatie met de doelgroep.
De website biedt de laatste en meest relevante nieuwsberichten, artikelen en reportages. Op deze manier proberen wij ook andere doelgroepen aan te spreken die wij niet (altijd) kunnen bereiken met verhalen in ons vakblad.
Weergaven (Per week) | Gebruikers (Per week) | |
Clean Totaal | 11.500 | 6.700 |
Nieuwsbrief
Nieuwsbrief Clean Totaal
Elke week versturen wij de nieuwsbrief van Clean Totaal. Hiermee wordt onze lezers op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, aankondigingen en belangrijkste artikelen. De nieuwsbrief is een snelle en efficiënte manier om geïnteresseerden van de schoonmaaksector te informeren over relevante onderwerpen.
De nieuwsbrief van Clean Totaal versturen wij standaard op donderdag.
Ontvangers | Openings% | |
Clean Totaal | 3.100 | 32,5% |
Social media
Social media Clean Totaal
Social media biedt ons de mogelijkheid om direct en interactief in contact te staan met onze doelgroep. Hier zorgen wij voor actuele content en gebeurtenissen, waardoor we onze volgers altijd van het laatste nieuws kunnen voorzien.
Door het inzetten van gerichte advertenties en analyses kunnen we onze boodschap effectief afstemmen op de interesses en behoeften van onze doelgroep, wat leidt tot meer betrokkenheid.
Youtube | |||
Clean Totaal | 380 | 3.100 | 350 |
Data
Data Clean Totaal
Met behulp van onze verschillende on- en offline kanalen hebben wij een uitgebreide database opgebouwd in de schoonmaakbranche. Deze waardevolle informatie helpt bedrijven om hun doelgroepen effectief te bereiken en om marketingboodschappen nog concreter in te steken.
Schoonmaak Vakdagen
Schoonmaak Vakdagen
Elke jaar organiseert Prosu de Schoonmaak Vakdagen. Deze tweedaagse beurs in november is het vakevenement voor de gehele Nederlandse en Vlaamse schoonmaakbranche.
In 2024 organiseren wij de de zesde editie van de schoonmaakbeurs. Het is de enige kennis- en ontmoetingsplek voor iedereen die op professioneel niveau schoonmaakt. Je komt namelijk in contact met de eindgebruiker.
Met gratis toegang voor bezoekers trekken we een diverse en geïnteresseerde doelgroep naar de verschillende stands.
Marktonderzoek
Marktonderzoek
In een veranderende en concurrerende markt is marktonderzoek onmisbaar voor het succes van jouw bedrijf. Het draait allemaal om inzicht: de juiste informatie, op het juiste moment, om strategische beslissingen te nemen. Prosu helpt met het uitvoeren van een NPS onderzoek en het doen van een naamsbekendheid- en imago onderzoek.
Samen met jou zet ons ervaren team van marktonderzoeksspecialisten een project. Dit project stemmen wij af op de bedrijfsdoelen zodat je waardevolle data krijgt waar je direct mee aan de slag kunt.
Vakpartner
Vakpartner Clean Totaal
Als vakpartner profiteer je een jaar lang van een breed en gerichte exposure binnen jouw sector. Op de vakpartnerpagina verzamelen we het laatste nieuws, gebruikerservaringen, onderzoeken en andere relevante artikelen die jouw bedrijf heeft gedeeld via onze platforms. Vakpartners werken nauw samen met onze redactie, webeditors en marketingspecialisten om ervoor te zorgen dat een boodschap op de juiste manier en via de juiste kanalen wordt verspreid.
Dit gerichte en strategische partnerschap helpt om effectief marketingdoelstellingen te bereiken en je merk te versterken binnen de sector. Voor meer informatie neem contact op met uw accountmanager