AHV International ontwikkelt innovatieve en duurzame oplossingen om belangrijke obstakels in de diergezondheidssector te overwinnen. Door middel van een multimediale campagne wordt dit onder de aandacht gebracht bij de juiste doelgroepen.
Doelgroep bereiken
Yvet Geertsema, marketeer bij AHV International, vertelt: “AHV International werkt nu ongeveer 3 jaar samen met Prosu. Voor dit jaar hebben we voor twee doelgroepen ingekocht, namelijk varkenshouders en melkveehouders in Nederland en België. Voor melkveehouders hebben wij bij Melkveebedrijf voor een uitgebreid multimediaal concept gekozen. Hierbij maken wij gebruik van online marketing uitingen in de vorm van advertorials in de nieuwsbrief, doorplaatsing van berichten op Facebook, website banners en site take-overs. Daarnaast maken we voor print gebruik van bedrijfsreportages, artikelen en hebben we dit jaar ook een achter cover ingekocht. Voor Varkensbedrijf maken wij gebruik van advertorials in de nieuwsbrief en print artikelen, om de varkenshouders te bereiken”.
“Bij Prosu kunnen we voor beide doelgroepen gericht adverteren doordat er voor beide groepen een apart vakblad wordt uitgegeven met bijbehoren website. Wij vinden een multimediaal concept het beste werken.”
Reportages passen goed bij onze boodschap
“Inmiddels zijn er voor Melkveebedrijf al verschillende bedrijfsreportages gemaakt. Zowel de tekst als foto’s van deze reportages passen goed bij de boodschap die wij willen uitstralen en voldoet altijd aan onze verwachtingen. Als we kijken naar de traffic op onze website welke binnenkomt via externe campagnes, dan is het aandeel van zowel Melkveebedrijf als Varkensbedrijf groot. Wij zijn zeker tevreden met wat de campagnes ons opleveren”.
“Het is fijn om bij Prosu altijd een vast contactpersoon te hebben zodat je als marketeer weet waar je aan toe bent. De communicatie is altijd heel snel en er wordt altijd goed meegedacht met de inzet van de ingekochte media en de resultaten hiervan”.
Over AHV International
AHV International (Animal Health Vision) is marktleider op het gebied van quorum sensing-gedreven oplossingen voor diergezondheid en adviesdiensten met toegevoegde waarde. AHV ontwikkelt innovatieve en duurzame oplossingen om belangrijke obstakels in de diergezondheidssector te overwinnen. Inmiddels is AHV actief in meer dan 25 landen.
“Met mijn functie als marketeer voor de Benelux ben ik verantwoordelijk voor het opstellen en uitvoeren van ons marketingplan, events en het aanleveren van al het marketingmateriaal voor zowel interne als externe marketingdoeleinden”.
Net als AHV de doelgroep bereiken door middel van een multimediale aanpak? Neem dan contact op met een van onze accountmanagers voor een vrijblijvend advies.