Adverteren

Adverteren in de agrarische sector

Het belang van onderscheidend zijn van andere merken en bedrijf is groot, daarom moet je adverteren in de agrarische sector. Effectieve advertenties zijn de sleutel tot het vergroten van je zichtbaarheid, het aantrekken van nieuwe klanten en het versterken van je merkpositie. Of je nu gebruik maakt van online kanalen zoals nieuwsbrieven, websites en social media, of offline kanalen zoals vakbladen en vakkranten, een doordachte advertentiecampagne kan het verschil maken.

Het draait allemaal om impact: de juiste boodschap, op het juiste moment, op de juiste plek. Met een gerichte advertentiecampagne kun je jouw doelgroep bereiken en aanspreken, hen overtuigen van de waarde van jouw producten of diensten.

Ons ervaren team van media-adviseurs werkt nauw met jou samen om campagnes te ontwikkelen die aansluiten bij jouw doelen en doelgroep.

Adverteren-in-de-agrarische-sector-online-kanalen-

Onze agrarische merken

Prosu - Melkveebedrijf
Prosu de Loonwerker
Prosu - Akkerbouwbedrijf
Prosu - Varkensbedrijf
Prosu - Pluimveebedrijf
Prosu - Terra
Prosu - Terre Fermière
Adverteren-in-de-agrarische-sector-vakbladen-

Online kanalen: website, social media & nieuwsbrief

Naast onze bekende vakbladen- en kranten hebben onze verschillende merken ook sterke online aanwezigheden. Elk van de onze titels heeft een eigen website, wekelijkse nieuwsbrief en belangrijkste social media kanalen om de agrariër te bereiken en vooruit te helpen.

Adverteren-in-de-agrarische-sector-online-kanalen-
Vertify

“De samenwerking met Prosu verloopt soepel, waarbij Martin ons ondersteunt bij het plannen van interviews en het opstellen van artikelen. De korte communicatielijnen en het goede bereik maken Prosu een waardevolle partner voor onze marketingactiviteiten in de akkerbouwsector.”

Wendy Houdijk

Vertify

Lees meer over dit project
Atec Solutions

“Prosu heeft titels die erg specifiek op een bepaalde markt of doelgroep gericht zijn. Wij willen met onze systemen een bepaalde doelgroep aanspreken en daar past de titel Melkveebedrijf erg goed bij. We kregen veel leads binnen en omdat de campagne goed aansloot bij onze doelstellingen, hebben we besloten om de samenwerking voort te zetten.”

Alex Punte

Atec Solutions

Lees meer over dit project
AHV rond

“Het is fijn om bij Prosu altijd een vast contactpersoon te hebben zodat je als marketeer weet waar je aan toe bent. De communicatie is altijd heel snel en er wordt goed meegedacht over de inzet van de ingekochte media en de resultaten hiervan.”

Yvet Geertsema

AHV International

Lees meer over dit project

Klaar om je doelen met Prosu te bereiken

  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *