ABZ De Samenwerking is producent en leverancier van diervoeding in de agrarische sector. Het bedrijf streeft ernaar om veehouders te voorzien van voedingsadviezen en producten die bijdragen aan de gezondheid, groei en prestaties van hun dieren.
Meer naamsbekendheid onder de loonwerkers
Door de fusie tussen ABZ Diervoeding en De Samenwerking kreeg coöperatie ABZ De Samenwerking er een nieuwe sector bij: ABZ Plant & Teelt. Om meer naamsbekendheid voor deze nieuwe afdeling te creëren is er een campagne gestart met de Loonwerker. De campagne omvatte een aantal advertenties (print) en een advertorial (online) in de nieuwsbrief om de kennis en kunde op het gebied van ABZ Plant & Teelt te kunnen delen.
Jolande Baselmans, coördinator Marketing & Communicatie bij ABZ De Samenwerking: “Eline heeft ons goed geadviseerd over hoe wij het best de campagne konden inzetten”.
De advertorial in de Loonwerker nieuwsbrief heeft goede resultaten behaald, met een openingsratio van meer dan 38%. Met een click-through rate (CTO) van bijna 2%. Dit laat zien dat de inhoud goed aansluit bij de interesses van de lezer.
Campagne de Loonwerker past bij de doelgroep
De keuze voor een campagne in vakblad De Loonwerker werd gemaakt omdat het vakblad de Loonwerker perfect past bij de doelgroep van ABZ Plant & Teelt. Jolande: “Wij zijn tevreden met het resultaat. Eline heeft ons een goede terugkoppeling gegeven en ons op de hoogte gehouden van het resultaat van de online campagnes middels statistieken”.
Ook de Nederlandse of Belgische loonwerker bereiken? Neem dan contact op met een van onze agrarische adviseurs voor een vrijblijvend gesprek.