Akkerbouwbedrijf
Blijf met Akkerbouwbedrijf op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen, technologieën en trends van de akkerbouwsector.
Doelgroep: Akkerbouwbedrijf
De Akkerbouwkrant is de vakkrant en tevens het belangrijkste platform voor akkerbouwers in Nederland en België. De titel richt zich specifiek op professionals binnen de agrarische sector, waarbij alle facetten van de akkerbouwsector uitvoerig aan bod komen. Akkerbouwbedrijf is het merk voor de Nederlandse en de Vlaamse markt. Met een frisse en moderne benadering biedt De Akkerbouwkrant een volledig en actueel overzicht van de sector, waardoor lezers niet alleen geïnformeerd worden over de nieuwste trends en ontwikkelingen, maar ook inspiratie en praktische handvatten krijgen om hun bedrijfsvoering te optimaliseren. Dit doen wij met verschillende geïntegreerde on- en offline mediakanalen: vakkrant, website, nieuwsbrief & social media.
Mogelijkheden bij de Akkerbouwkrant
Vakkrant
Vakkrant
Bereikcijfers
De Akkerbouwkrant wordt uitgegeven in Nederland en Vlaanderen. De vakkrant wordt gratis verstuurd naar alle akkerbouwers met meer dan 25 hectare. Daarnaast wordt de doelgroep aangevuld met andere relevante doelgroepen voor de akkerbouwersector. Deze aanvulling doen wij op basis van de data van de Nationale Agrarische Database.
Over de vakkrant
De Akkerbouwkrant richt zich specifiek op akkerbouwers, landbouwondernemers, fabrikanten, dealers en iedereen die geïnteresseerd is in de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van machines, technieken en bedrijfsvoering binnen de akkerbouwsector. Elke editie heeft een thema waarbij de redactie het belangrijk vindt om de ervaringen van gebruikers centraal te stellen in de reportages. De verhalen van akkerbouwers in het veld bieden de grootste waarde en helpen andere collega-ondernemers om hun bedrijf zo goed mogelijk te managen.
Verschijningsdata
De Akkerbouwkrant (Nederland en Vlaanderen)
Edit | Verschijningsdatum | Thema’s | Aanleverdatum |
---|---|---|---|
1 | 28-02-2025 | Klaar voor de start | 10-02-2025 |
2 | 25-04-2025 | Teeltoptimalisatie | 07-04-2025 |
3 | 20-06-2025 | Gewasbescherming en onkruidbestrijding | 02-06-2025 |
4 | 29-08-2025 | Bodem en kringloop | 11-08-2025 |
5 | 31-10-2025 | Oogst en bodemverbetering | 13-10-2025 |
6 | 12-12-2025 | Strategie en rassenkeuze | 24-11-2025 |
Website
Website Akkerbouwbedrijf
De website van Akkerbouwbedrijf is een essentieel onderdeel van onze communicatie met de doelgroep. We hebben zowel een Nederlandse als een Vlaamse website.
De website biedt de laatste en meest relevante nieuwsberichten, artikelen en reportages. Op deze manier proberen wij ook andere doelgroepen aan te spreken die wij niet (altijd) kunnen bereiken met verhalen in onze akkerbouwkrant.
Weergaven (Per week) | Gebruikers (Per week) | |
Akkerbouwbedrijf NL | 9.500 | 3.800 |
Akkerbouwbedrijf BE | 700 | 300 |
Nieuwsbrief
Nieuwsbrief Akkerbouwbedrijf
Elke week versturen wij de nieuwsbrief van Akkerbouwbedrijf. Hiermee wordt onze lezers op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, aankondigingen en belangrijkste artikelen. De nieuwsbrief is een snelle en efficiënte manier om akkerbouwers te informeren over relevante onderwerpen.
De nieuwsbrief voor Akkerbouwbedrijf Nederland en België versturen wij standaard op woensdag.
Ontvangers | Openings% | |
Akkerbouwbedrijf NL | 9.700 | 39,80% |
Akkerbouwbedrijf BE | 3.000 | 32,10% |
Social media
Social media Akkerbouwbedrijf
Social media biedt ons de mogelijkheid om direct en interactief in contact te staan met onze doelgroep. Hier zorgen wij voor actuele content en gebeurtenissen, waardoor we onze volgers altijd van het laatste nieuws kunnen voorzien.
Door het inzetten van gerichte advertenties en analyses kunnen we onze boodschap effectief afstemmen op de interesses en behoeften van onze doelgroep, wat leidt tot meer betrokkenheid.
Youtube | ||||
Akkerbouwbedrijf NL | 2.600 | 900 | 650 | 250 |
Akkerbouwbedrijf BE | 350 |
Data
Data Akkerbouwbedrijf
Met onze Nationale Agrarische database hebben wij het grootste deel van de Nederlandse en Belgische akkerbouwsector in kaart gebracht. Door continue dataverzameling en updating zorgen wij ervoor data deze data altijd up-to-date en beschikbaar blijft.
Met behulp van deze data kun je ook echt zorgen dat jou boodschap in de perfecte doelgroep binnen de akkerbouwsector komt.
Beschikbare gegevens | |
Telefoongegevens | 95% |
E-mailadressen | 77% |
Bedrijven waar tractorbezit bekend van is | 53% |
Vakpartner
Vakpartner Akkerbouwbedrijf
Als vakpartner profiteer je een jaar lang van een breed en gerichte exposure binnen jouw sector. Op de vakpartnerpagina verzamelen we het laatste nieuws, gebruikerservaringen, onderzoeken en andere relevante artikelen die jouw bedrijf heeft gedeeld via onze platforms. Vakpartners werken nauw samen met onze redactie, webeditors en marketingspecialisten om ervoor te zorgen dat een boodschap op de juiste manier en via de juiste kanalen wordt verspreid.
Dit gerichte en strategische partnerschap helpt om effectief marketingdoelstellingen te bereiken en je merk te versterken binnen de sector.
Sectorbreed
Sectorbreed adverteren
Heb je een marketingboodschap die verder gaat dan alleen de akkerbouwsector? Naast Akkerbouwbedrijf beschikken wij over een breed portfolio aan sterke merken binnen de agrarische sector, zoals Melkveebedrijf, Varkensbedrijf, de Loonwerker, Pluimveebedrijf en Terra.
Door jouw boodschap via meerdere van onze gespecialiseerde titels te verspreiden, zorg je voor een maximale impact binnen de sectoren. Bovendien profiteer je van aantrekkelijke voordelen wanneer je kiest voor een cross-platform strategie, waarbij je boodschap efficiënt en effectief wordt ingezet over al onze titels.