De Loonwerker
Blijf met de Loonwerker op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen, technologieën en trends van de loonwerkbranche.
Doelgroep: de Loonwerker
De Loonwerker is hét vakblad en het belangrijkste platform voor loonwerkers in Nederland en België. De titel richt zich specifiek op professionals binnen de agrarische sector, waarbij alle facetten van het loonwerk uitvoerig aan bod komen. De Loonwerker is het merk voor de Nederlandse en de Vlaamse markt. Met een frisse en moderne benadering biedt de Loonwerker een volledig en actueel overzicht van de sector, waardoor lezers niet alleen geïnformeerd worden over de nieuwste trends en ontwikkelingen, maar ook inspiratie en praktische handvatten krijgen om hun bedrijfsvoering te optimaliseren. Dit doen wij met verschillende geïntegreerde on- en offline mediakanalen: vakblad, website, nieuwsbrief & social media.
Mogelijkheden bij de Loonwerker
Vakblad
Vakblad de Loonwerker
Bereikcijfers
Vakblad de Loonwerker wordt uitgegeven in Nederland en Vlaanderen. De verzending van het vakblad bestaat uit abonnementen en wordt aangevuld met andere doelgroepen relevant voor de loonwerksector. Deze aanvulling doen wij op basis van de data van de Nationale Agrarische Database.
Over het vakblad
Vakblad de Loonwerker richt zich op loonwerkers, landbouwers, fabrikanten, dealers en al wie geïnteresseerd is in het laatste nieuws op gebied van machines, technieken en bedrijfsvoering. Vaste rubrieken zorgen voor herkenbaarheid. Zo wordt er steeds geopend met een ‘Loonwerker in beeld’ waarbij de lezer een inkijk krijgt in de bedrijfsvoering van een loonbedrijf. De redactie streeft ernaar om in zoveel mogelijk reportages een gebruiker aan het woord te laten.
We zijn namelijk van mening dat naast de technische informatie die fabrikanten, importeurs of dealers verschaffen, de ervaring uit het veld essentieel is. Daarnaast zijn er ook enkele rubrieken waarin er wordt teruggeblikt naar het verleden. Onze sector heeft immers zo’n rijke geschiedenis dat het zonde zou zijn om de beschikbare informatie verloren te laten gaan.
Verschijningsdata
Vakblad de Loonwerker (Nederland en Vlaanderen)
Edit | Verschijningsdatum | Thema’s | Aanleverdatum |
---|---|---|---|
1 | 14-02-2025 | Banden | 24-01-2025 |
2 | 14-03-2025 | Bosbouw | 21-02-2025 |
3 | 11-04-2025 | Zaaien, planten en bemesten | 21-03-2025 |
4 | 09-05-2025 | Gewasverzorging | 18-04-2025 |
5 | 30-05-2025 | Grondverzet | 09-05-2025 |
6 | 11-07-2025 | Gras en hooibouw | 20-06-2025 |
7 | 12-09-2025 | Perceel, berm en sloot | 22-08-2025 |
8 | 17-10-2025 | Oogst | 26-09-2025 |
9 | 28-11-2025 | Nieuw materiaal | 07-11-2025 |
10 | 26-12-2025 | Onderhoud | 05-12-2025 |
Website
Website de Loonwerker
De website van de Loonwerker is een essentieel onderdeel van onze communicatie met de doelgroep. We hebben zowel een Nederlandse als een Vlaamse website.
De website biedt de laatste en meest relevante nieuwsberichten, artikelen en reportages. Op deze manier proberen wij ook andere doelgroepen aan te spreken die wij niet (altijd) kunnen bereiken met verhalen in ons vakblad.
Weergaven (Per week) | Gebruikers (Per week) | |
de Loonwerker NL | 6.300 | 3.600 |
de Loonwerker BE | 2.500 | 1.100 |
Nieuwsbrief
Nieuwsbrief de Loonwerker
Elke week wordt de nieuwsbrief van de Loonwerker verstuurd. Hiermee wordt onze lezers op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, aankondigingen en belangrijkste artikelen. De nieuwsbrief is een snelle en efficiënte manier om loonwerkers te informeren over relevante onderwerpen.
De nieuwsbrief voor de Loonwerker Nederland en België wordt standaard op woensdag verstuurd.
Ontvangers | Openings% | |
de Loonwerker NL | 9.200 | 34,40% |
de Loonwerker BE | 4.200 | 38,60% |
Social media
Social media de Loonwerker
Social media biedt ons de mogelijkheid om direct en interactief in contact te staan met onze doelgroep. Hier zorgen wij voor actuele content en gebeurtenissen, waardoor we onze volgers altijd van het laatste nieuws kunnen voorzien.
Door het inzetten van gerichte advertenties en analyses kunnen we onze boodschap effectief afstemmen op de interesses en behoeften van onze doelgroep, wat leidt tot meer betrokkenheid.
Youtube | ||||
de Loonwerker NL | 22.900 | 14.950 | 1.680 | 560 |
De Loonwerker BE | 10.600 |
Data
Data de Loonwerker
Met onze Nationale Agrarische Database hebben wij het grootste deel van de Nederlandse en Belgische loonwerksector in kaart gebracht. Door continue dataverzameling en updating zorgen wij ervoor dat deze data altijd up-to-date en beschikbaar blijft.
Met behulp van deze data kun je ook echt zorgen dat jou boodschap in de perfecte doelgroep binnen de loonwerksector komt.
Beschikbare gegevens | |
Telefoongegevens | 95% |
E-mailadressen | 74% |
Bedrijven waar werkzaamheden van bekend zijn | 66% |
Vakpartner
Vakpartner de Loonwerker
Als vakpartner profiteer je een jaar lang van een breed en gerichte exposure binnen jouw sector. Op de vakpartnerpagina verzamelen we het laatste nieuws, gebruikerservaringen, onderzoeken en andere relevante artikelen die jouw bedrijf heeft gedeeld via onze platforms. Vakpartners werken nauw samen met onze redactie, webeditors en marketingspecialisten om ervoor te zorgen dat een boodschap op de juiste manier en via de juiste kanalen wordt verspreid.
Dit gerichte en strategische partnerschap helpt om effectief marketingdoelstellingen te bereiken en je merk te versterken binnen de sector.
Sectorbreed
Sectorbreed adverteren
Heb je een marketingboodschap die verder gaat dan alleen de loonwerksector? Naast de Loonwerker beschikken wij over een breed portfolio aan sterke merken binnen de agrarische sector, zoals Melkveebedrijf, Varkensbedrijf, Akkerbouwbedrijf, Pluimveebedrijf en Terra.
Door jouw boodschap via meerdere van onze gespecialiseerde titels te verspreiden, zorg je voor een maximale impact binnen de sectoren. Bovendien profiteer je van aantrekkelijke voordelen wanneer je kiest voor een cross-platform strategie, waarbij je boodschap efficiënt en effectief wordt ingezet over al onze titels.