Terre Fermiére header

Terre Fermière

Doelgroep: Terre Fermière

Terre Fermière is ons nieuwste merk. Het is het resultaat van de fusie van onze Franstalige titels Terra, Lait et Élevage, Journal Grandes Cultures en Entreprise Agricole. We hebben deze nieuwe naam gekozen omdat we dichter bij de basis van het landbouwbedrijf willen komen: het land. Terre Fermière gaat over alles wat met de bodem te maken heeft. We behandelen dus alle aspecten van je werk, evenals agronomische thema’s. Deze zijn onderverdeeld in drie hoofdrubrieken: gewassen, vee en groenonderhoud. Er is voor elk wat wils bij Terre Fermière.

Website

Website Terre Fermière

De website van de Terre Fermière is een essentieel onderdeel van onze communicatie met de doelgroep.

De website biedt de laatste en meest relevante nieuwsberichten, artikelen en reportages. We hebben het opgedeeld in sectorspecifiek nieuws en algemeen. We focussen ons op drie sectoren:

  • Gewassen: Informatie en innovaties op het gebied van teelt, bodemverbetering en gewasbescherming.
  • Vee: Alles over veehouderij, van verzorging tot moderne staltechnieken.
  • Groenonderhoud: Inspiratie en best-practices tips op het gebied van groenbeheer, bosbouw en bermonderhoud.
Terre Fermiere - website Prosu
Weergaven (Per week) Gebruikers (Per week)
Terre Fermière 5.500 2.500

Nieuwsbrief

Nieuwsbrief Terre Fermière

Prosu - mailing Terre Fermière
Ontvangers Openings%
Terre Fermière 1.900 29%

Social media

Social media Terre Fermière

Terre Fermière - social media

Data

Data Terre Fermière

Meer weten?

Meer weten over de mogelijkheden bij Terre Fermière? Laat je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.

  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
Prosu foto Antoine van Houtte
Antoine van Houtte

Hoofdredacteur (BE)