Laat je campagne niet afhangen van verouderde data

Wat ooit werkte, werkt nu niet meer als de data niet klopt

Veel bedrijven vertrouwen nog op data die jaren geleden zijn verzameld of ooit hebben gewerkt. Maar markten veranderen. Bedrijven groeien, fuseren, stoppen of verplaatsen hun focus. Als je campagne gebaseerd is op verouderde gegevens, verspil je kostbaar bereik en spreek je mensen aan die allang niet meer tot jouw doelgroep behoren. Met een actuele dataset weet je zeker dat je campagne terechtkomt bij de juiste beslisser, in de juiste sector, op het juiste moment.

Je verspilt mediabudget op verouderde segmenten

Je verspilt mediabudget op verouderde segmenten

Je bereikt niet de juiste bedrijven of doelgroepen

Je bereikt niet de juiste bedrijven of doelgroepen

De doelgroep is verhuisd, gestopt of veranderd

Je doelgroep is verhuisd, gestopt of veranderd
Laat uw campagne niet afhangen van data die ooit klopte

Klaar om je data op te schonen?

Voorkom datagedreven missers en bereik precies de bedrijven die er voor jou toe doen. We checken hoe groot jouw doelgroep is en geven je inzicht in veranderingen in jouw doelgroep. We hebben afgelopen jaar 17.874 bedrijven geüpdatet. Benieuwd hoeveel hiervan relevant zijn voor jou?

Aantal geüpdatete adressen Prosu 17.874

🎯 Tijdelijk gratis matching van jouw adressenbestand (t.w.v. €450)

Ontvang tijdelijk een gratis matching om de blinde vlekken van je klantdata te achterhalen. Start je een campagne vanaf €1.500? Dan is de analyse volledig kosteloos. Doe je er niets mee? Dan betaal je slechts €199 in plaats van €450.

📆 Actie loopt tot 1 oktober 2025 – dus wacht niet te lang!

⬇️ Vul het formulier in ⬇️

Klaar om aan de slag te gaan met je data?

  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
Prosu Foto Edward Rook
Edward Rook

Accountmanager Data

Of ben je benieuwd welke informatie wij nog meer beschikbaar hebben

Naast het aantal bedrijven binnen je doelgroep met NAW-gegevens, krijg je bij ons ook inzicht in kenmerken zoals sector, bedrijfsgrootte, locatie, machinemerken, bouwjaar en meer. Met deze data kun je campagnes veel gerichter inzetten, selecties verfijnen of marktanalyse uitvoeren op basis van actuele en relevante informatie.

Bereken zelf jouw doelgroep grootte met de agrarische Tellingtool en ontdek wat jij vandaag al kunt weten over jouw markt.

Benieuwd welke data nog meer beschikbaar is - animatie tellingtool