Agrarische leadgeneratie
Agrarische Leadgeneratie
Leadgeneratie is essentieel voor het succes van een bedrijf. Simpel gezegd is leadgeneratie het proces van het identificeren en het aantrekken van potentiële klanten (leads) die interesse hebben in de producten of diensten die worden aangeboden door een bedrijf. Het belang van goede leadgeneratie moet niet onderschat worden. In een concurrerende markt zoals de agrarische sector moet niet alleen worden gefocust op bestaande klanten, maar hier moet ook het belang van nieuwe klanten niet worden onderschat.
Op het juiste moment, met de juiste boodschap, de juiste doelgroep benaderen. Dat is belangrijk en gaat zorgen voor meer leads!
Samen met jou wordt een agrarisch leadgeneratie project opgezet. Hierbij gaat ons team van gedreven agents aan de slag om te zorgen dat jouw verkopers bij de juiste prospects om tafel komen te zitten.
Bij elk klantcontact verzamelt Prosu relevante data zoals behoeften, interesses en gedrag. Hierdoor kunnen verkopers met gerichte data aan de slag om boodschappen beter afstemmen en zo de kans op conversie vergroten.
Direct (e)mailings
Het versturen van relevante on- en offline content zorgt ervoor dat de doelgroep op de hoogte is van de producten of diensten die jij aanbiedt. Daarnaast zorgt het ook voor naamsbekendheid en herkenning van jouw merk. Deze vormen van marketing bieden de perfecte kans om opvolging aan te geven. Door het bijhouden van klikkers van e-mailings, verzamel je leads of prospects. Prosu Kan je hierbij ondersteunen door het opvolgen van deze mensen.
Online herkenning
Met behulp van online herkenningssoftware in de agrarische sector hebben wij inzicht wie jouw website heeft bezocht, welke pagina’s hij of zij bezoekt en hoeveel tijd deze bezoeker op de website heeft opgebracht. Met deze software kan Prosu bedrijven helpen om nieuwe en terugkerende leads te identificeren.